Het pakje dat ik ontvangen heb, bevat niet wat ik besteld heb. Wat doe ik ermee?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We zijn ook maar mensen en een foutje wordt al eens gemaakt. Onze excuses alvast. Als de fout inderdaad aan onze kant gebeurd is, dan zorgen wij voor een nieuwe verzending en een retourticket om de foute levering terug te sturen. Als het om een foute bestelling van jouw kant gaat, mag je dat ook gewoon zeggen. Je mag dan zelf volgens de procedure "afzien-van-aankoop" het pakket terugsturen. Laat wel even iets weten voor je dit doet.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvangen heb?

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van de bestelling
Je vindt deze in de bevestigingsmail van de verzending. Mogelijk was je even niet beschikbaar op het aflevermoment en is het pakje naar een afhaalpunt gebracht. Via de link in het e-mailbericht kan je dit controleren.

2. Het afleveradres
Klopt het afleveradres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heb je een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan werd het pakje volgens jouw leveringsvoorkeuren behandeld.

Klopt dit allemaal? Neem dan contact met ons op.

De leverancier heeft het pakje niet op de juiste plaats gezet. Waar kan ik klacht neerleggen

Stuur ons even een mailtje met de details. Een foto en een korte omschrijving helpt. Een pakje dat op een onbewaakte plaats of in de regen achtergelaten wordt, kan echt niet. Enkel als wij er iets van melden, worden er maatregelen genomen opdat dit niet meer voorkomt.