Ik wil afzien van de aankoop. Kan dat?

Als je dit binnen de 14 kalenderdagen schriftelijk (een e-mail mag ook) aan ons laat weten, kunnen we een terugbetaling en retournering regelen. Je kunt hierover meer lezen over onze terugnameregeling. Lees ook de vraag over "alleen op bestelling".

Ik heb een paar weken geleden bij jullie iets gekocht, maar zie dat ik het niet nodig heb. Nemen jullie dit ook terug?

Voor terugname van niet gebruikte artikelen die nog in de originele verpakking zitten, kunnen we een terugbetaling regelen. Merk op dat we uitdrukkelijk vragen dat de goederen in originele staat terug aan ons bezorgd worden. Stukken die onder het (bouw)stof zitten worden niet terugbetaald. Neem contact op met andy.camps@luchtwinkel.be voor een bespreking van de mogelijkheden. Hou er rekening mee dat de wettelijke terugnameplicht slechts 14 dagen is. Lees ook de vraag over "alleen op bestelling".

Ik kocht een 6-tal maanden geleden een bocht van 45°, maar zie dat deze niet past in de installatie. Nemen jullie dit ook terug?

Het antwoord op deze vraag is hetzelfde als de vorige. Het moeten wel redelijke vragen blijven. Voor een bocht van 45° stelt zich gewoonlijk geen probleem. Grotere pakketten terugnemen na langere tijd is niet mogelijk.

Het product dat ik kocht was gekenmerkt als "alleen op bestelling". Wordt dit ook teruggenomen?

Neen, een product dat als "alleen op bestelling" aangegeven staat op onze site wordt niet teruggenomen. De bestelling ervan kan niet geannuleerd worden vanaf het ogenblik dat de betaling ontvangen werd. Producten op bestelling hebben doorgaans een langere levertijd en worden enkel op maat besteld.